نکات آرایشی
نوشته شده توسط : علیپور

نکات آرایشی

بهترين مارك پنكيك

- هنگامی اسباب و اثاث آرایش و پیرایش می خرید، خیلی مهم میباشد که به غیر از جستن اسباب آرایش و پیرایش و تامل کردن به ظاهری که میخواهید داشته باشید، به اندیشه حفظ از پوست و تغذیه کردن آن هم باشید. هنگام خرید کرم پودر، مارکی را تعیین فرمائید که دارنده SPF هم باشد تا حتی هنگامی که ضدآفتاب نمی‌زنید، یک لایه حافظ روی پوست شما باشد.

- هنگامی به سن 30سالگی میرسید، شاید حس نمائید لب‌های‌تان برجستگی دیرین را ندارد و بد وجود ندارد از رژلب‌هایی استعمال نمائید که خواص پررنگ‌سازی دارا هستند. رنگ‌های سفارش گردیده برای سن شما در طیف پر‌نور‌ مثل صورتی، کرم یا این که گلبهی با قابلیت و امکان پوشانندگی بهتر میباشد.

- برای پیرایش دیده در زمان روز از رنگ‌های خنثی مثل صورتی یا این که کرم استعمال فرمایید؛ مگر اینکه بخواهید آرایش و پیرایش غلیظ‌تری داشته باشید، در‌این‌حالت‌ از رنگ‌های تند و شبرنگ به کار گیری نکنید. فراموش نکنید رنگ پر‌نور و ملایم را روی پلک بزنید و سایه تیره‌خیس از به عبارتی تناژ رنگ را برای کناره فرنگی به کار گیری فرمایید. در انتها می توانید با یک سایه تیره‌خیس رنگ تحت مژه‌های زیر را تیره فرمائید تا دیده موقعیت خویش را از دست ندهد.

- سیرتکامل‌های‌تان را با یک رژگونه قهوه‌ای ملایم جلوه دهید تا چهره‌تان از شرایط تصنعی و مصنوعی بیرون نشود. تیره کردن سیرتکامل‌ها سن را زیادتر نشان میدهد.

- مطمئن باشید درین سن هنوز ابروهای‌تان نریخته میباشد البته در‌حالتی که می خواهید ابروهایی زیباتر داشته باشید با یک قلم کمرنگ قهوه‌ای به آن ها موقعیت دهید اما مواظب باشید از وضعیت طبیعی بیرون نشود.

سن: 40 سال

روزهای بی‌کلاژن

محافظت‌های لازم :

خانم‌ها درین سن بدانند که زیرا تولید کلاژن پوست کمتر می گردد، بایستی اضافه از کرم‌های دربردارنده کلاژن به کارگیری نمایند. این مدل کرم‌ها پوست‌های وا رفته و افتاده را کشیده، خواص الاستیکی و استحکام پوست را بهبود می دهند و سبب کاهش معیار چین و چروک میگردند.

در اشخاص بالای ۴۰ سال، اسیدلاکتیک تاثیر بسزایی روی پوست داراست چون درین سنین پوست کم آب و بی‌موقعیت گردیده و تغییر و تحول رنگ پیدا میکند. مرطوب‌کننده‌ای که دربردارنده اسید لاکتیک باشد، خیر‌صرفا لکه‌های پوستی را از میان برده و رنگ پوست را به وضعیت نخستین گشوده می‌گرداند، بلکه رطوبتی به پوست میدهد که سبب درخشش آن می شود.

نکات آرایشی

- زیرا در سن 40 سالگی پوست کم آب می گردد و رطوبت خویش را از دست میدهد، بهتر میباشد پیشین از اینکه پیرایش خویش را استارت فرمایید از کرم‌های مرطوب‌کننده مطلوب استعمال نمائید تا پوست قابل انعطاف شود؛ آنگاه کرم پودر یا این که پنکیک را به طور و گردن خویش بزنید.

- از آنجایی که در‌این سن ابروها مانند قدیمی لبریز وجود ندارد، می توانید با مدادی قهوه‌ای جاهای خالی را مالامال نمایید. برای ابروها از رنگ‌های برجسته استعمال نکنید زیرا صورت را تصنعی‌خیس مینماید.

- زیرا ریمل سن را زیاد نشان میدهد و شما می خواهید درین سن جبران مژه‌های ریخته گردیده را بکنید، بهتر میباشد از فرمژه برای وضعیت دادن مژه‌ها به کارگیری فرمایید. همینطور برای اینکه چین و چروک حریم دیده پوشانده شود بهتر میباشد از سایه‌های قهوه‌ای، بنفش و. . . مصرف شود.

- از زدن رژگونه زیاد دوری کنید چون صورت شما‌را تصنعی و مصنوعی مینماید. بهتر میباشد برای به کار گیری از رژگونه از رنگ‌های ملایم مثل هلویی یا این که قهوه‌ای به کارگیری فرمائید.

- برای اینکه سن‌تان کمتر نشان داده شود و چین و چروک‌های حریم لب کمتر به دیده بیایند، بهتر میباشد از رژلب و خط لب همرنگ استعمال نمائید. درین سن بهتر میباشد از رنگ‌های تند مثل قرمز رنگ و قهوه‌ای در ‌ضیافت‌ها و رنگ‌های ملایم در مکان‌های همگانی استعمال شود.
سن 50 سال





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: